MOCpages : Share your LEGO® creations
LEGO models my own creation MOCpages toys shop eXtreme TFOLs
Welcome to the world's greatest LEGO fan community!
Explore cool creations, share your own, and have lots of fun together.  ~  It's all free!
Conversation »
The Real General Conersation 72
 Group admin 
Tim goofed last time when it was 71. This is the real 72. Enjoy!
Permalink
| July 31, 2012, 7:50 am
Quoting MCLegoboy !
Tim goofed last time when it was 71. This is the real 72. Enjoy!

that was pretty funny
Permalink
| July 31, 2012, 7:54 am
Well..... I'm back everyone! YAY! But not for long..... I have been busy with "Life" I've been writing a script for a film fest for next year, playing minecraft, working on a blog.....heres the link : www.legos4you.wordpress.com

I won't be on here much though. A while back My anti-Malware program (one of the best out there) detected Malware on MP. I ignored it though. :P So I got my computer infected. But that's fixed for now till it happens again :P
So..... I've been building. My skills are getting better :3 I have used SNOT and some other tricks on a smugglers ship. It's looks great! I can't wait to post it!

~Samuel ze MOCist~
Permalink
| July 31, 2012, 9:57 am
Quoting MCLegoboy !
Tim goofed last time when it was 71. This is the real 72. Enjoy!

For a second I thought that this was the same as the last one :P
Permalink
| July 31, 2012, 10:55 am
Timinater?
Permalink
| July 31, 2012, 10:59 am
 Group admin 
Quoting Noah G
For a second I thought that this was the same as the last one :P

Hey, are you still looking for advice on your buddy icon? Do a close up of your sig fig from the mid torso up with some better lighting just so people can identify you more or something, it is just a thought.
Permalink
| July 31, 2012, 11:01 am
 Group admin 
Quoting Noah G
Timinater?

What about him?
Permalink
| July 31, 2012, 11:02 am
Quoting MCLegoboy !
Hey, are you still looking for advice on your buddy icon? Do a close up of your sig fig from the mid torso up with some better lighting just so people can identify you more or something, it is just a thought.

I just can't find my camera
Permalink
| July 31, 2012, 11:02 am
Quoting MCLegoboy !
What about him?

I was going to ask him how to remove the 'marquee'
Permalink
| July 31, 2012, 11:03 am
 Group admin 
Quoting Noah G
I was going to ask him how to remove the 'marquee'

This should help.
http://mocpages.com/group_conversation.php?id=2600&topicid=82049
Permalink
| July 31, 2012, 11:07 am

A many thanks to you!
Permalink
| July 31, 2012, 11:09 am
 Group admin 
Quoting Noah G
A many thanks to you!

Yeah. Marquee, the other one that makes stuff blink, and basically anything that is not on the HTML list is not recommended because then stuff like what you are trying to do cannot be done easily.
Permalink
| July 31, 2012, 11:12 am
I should probably say something here so...
...something.
Permalink
| July 31, 2012, 12:23 pm
 Group admin 
Heyo!
Permalink
| July 31, 2012, 1:36 pm
Quoting Mister Lego ~
Heyo!

Bonjour sir.




Serve french fries?
Permalink
| July 31, 2012, 1:56 pm
heyo peopleo ofo mocpageso!

~12lego
Permalink
| July 31, 2012, 1:58 pm
 Group admin 
Quoting Raviel Ze MOCist!

Serve french fries?

No. At least, not et
Permalink
| July 31, 2012, 2:08 pm
Quoting Mister Lego ~
No. At least, not et

well when you do, I'll take some :D

~12lego
Permalink
| July 31, 2012, 2:13 pm
Quoting Mister Lego ~
No. At least, not et

Awww...


:c


How's it going?
Permalink
| July 31, 2012, 2:13 pm
 Group admin 
Quoting Raviel Ze MOCist!


How's it going?

Good. How about you?
Permalink
| July 31, 2012, 2:17 pm
Quoting Mister Lego ~
Good. How about you?

Fine, just need to post alot of MOCs. XD
Permalink
| July 31, 2012, 2:21 pm
Quoting Raviel Ze MOCist!
Fine, just need to post alot of MOCs. XD

Same here :)
Permalink
| July 31, 2012, 2:27 pm
 Group admin 
Anyone on?
Permalink
| July 31, 2012, 3:08 pm
Quoting Mister Lego ~
Anyone on?

Just me, like always
Permalink
| July 31, 2012, 5:39 pm
Quoting MCLegoboy !
Tim goofed last time when it was 71. This is the real 72. Enjoy!

thanks so much for embarrassing me :P
but it still made me laugh XD
Permalink
| July 31, 2012, 7:01 pm
Quoting Noah G
For a second I thought that this was the same as the last one :P

yeah, I incorrectly named the previous one :3
Permalink
| July 31, 2012, 7:01 pm
Quoting Noah G
Timinater?

yes?
Permalink
| July 31, 2012, 7:02 pm
Quoting Noah G
I was going to ask him how to remove the 'marquee'

android.
Permalink
| July 31, 2012, 7:02 pm
Quoting Quad ?????
I should probably say something here so...
...something.

bad joke >:(






lol
Permalink
| July 31, 2012, 7:04 pm
Quoting Noah G
Just me, like always

lol, I'm on!
Permalink
| July 31, 2012, 7:06 pm
Quoting Mister Lego ~
Anyone on?

ME :P
Permalink
| July 31, 2012, 7:06 pm
Quoting The Timinater !
bad joke >:(
lol

Then why did you laugh????
Permalink
| July 31, 2012, 7:39 pm
Quoting Quad ?????
Then why did you laugh????

you know how some jokes are so bad you laugh? :P
Permalink
| July 31, 2012, 7:46 pm
Quoting The Timinater !
you know how some jokes are so bad you laugh? :P

Haha... ha... ha.

>.>

Permalink
| July 31, 2012, 7:50 pm
Quoting Chronos Omega
Haha... ha... ha.

>.>

lol.
Permalink
| July 31, 2012, 8:52 pm
just had LWC Guy over- lots of fun, we tried out some purist Halo techniques :)

OFF TO THE BINS!
Permalink
| July 31, 2012, 8:58 pm
 Group admin 
I just sold 5 bags of megabloks for $10! :P
Permalink
| August 1, 2012, 12:09 am
Quoting Mister Lego ~
I just sold 5 bags of megabloks for $10! :P

HAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHA! that poor person you sold it to! XD

but the real question is, what were you doing with 5 bags of MB in the first place? >:)
Permalink
| August 1, 2012, 1:31 am
 Group admin 
Quoting Mister Lego ~
I just sold 5 bags of megabloks for $10! :P

Only ten? Seems like you would have gotten a better deal just throwing them away. Cheap plastic doesn't get you over the hump of eleven dollars? I'm sorry, but bad deal.
Permalink
| August 1, 2012, 6:21 am
Quoting Mister Lego ~
I just sold 5 bags of megabloks for $10! :P


LOL. Saps. XD
Permalink
| August 1, 2012, 5:23 pm
Quoting The Timinater !
just had LWC Guy over- lots of fun, we tried out some purist Halo techniques :)

OFF TO THE BINS!


Nice. I know some awesome minifig-scale Needler designs. :D
Permalink
| August 1, 2012, 5:24 pm
Quoting MCLegoboy !
Only ten? Seems like you would have gotten a better deal just throwing them away. Cheap plastic doesn't get you over the hump of eleven dollars? I'm sorry, but bad deal.


Hey, it's like getting somethin' for nuthin'.
Permalink
| August 1, 2012, 5:25 pm
Quoting Mister Lego ~
I just sold 5 bags of megabloks for $10! :P


Who bought them!?!?! MEGAbloks planning on reusing the pieces in a set? XD
Permalink
| August 1, 2012, 5:33 pm
Quoting "Pick" (brickunion758)

Who bought them!?!?!

its crazy, but some people like MB :P
Permalink
| August 1, 2012, 6:19 pm
Quoting Legofreak2444 ~

Nice. I know some awesome minifig-scale Needler designs. :D

really?
we couldn't do any good ones... I was trying to use the puck rocker's mohawk :P
Permalink
| August 1, 2012, 6:20 pm
hmmm... I have been getting more popular of late...

And I think I have been doing better builds recently... Am I right?

Or am I just going InS@nE?
<.<

>.>

>:D
Permalink
| August 1, 2012, 6:59 pm
Quoting Mister Lego ~
I just sold 5 bags of megabloks for $10! :P

Nice! I recently traded some duplo promo bricks and got some nice stuff in return. :)
Permalink
| August 1, 2012, 7:04 pm
Quoting The Timinater !
Quoting "Pick" (brickunion758)

Who bought them!?!?!

its crazy, but some people like MB :P


I know, I happen to like megabloks! I was just over exaggerating the joke.

Permalink
| August 1, 2012, 7:08 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
hmmm... I have been getting more popular of late...

And I think I have been doing better builds recently... Am I right?

Or am I just going InS@nE?
<.<

>.>

>:D

Yer Crazi
Permalink
| August 1, 2012, 7:08 pm
 Group admin 
Quoting "Pick" (brickunion758)

I know, I happen to like megabloks! I was just over exaggerating the joke.

GET OUT...
Permalink
| August 1, 2012, 7:09 pm
Quoting Quad ?????
Nice! I recently traded some duplo promo bricks and got some nice stuff in return. :)

haha, if they think its fair... >:D
Permalink
| August 1, 2012, 7:09 pm
Quoting "Pick" (brickunion758)

I know, I happen to like megabloks! I was just over exaggerating the joke.

woah... ok, go sit down... do you have a headache?

can we get a doctor in here?

Are you smoking anything?

is there anything I can do for you? The ambulance is on its way now...

:P
Permalink
| August 1, 2012, 7:13 pm
Quoting MCLegoboy !
GET OUT...

you forgot to say 'please' :)
Permalink
| August 1, 2012, 7:13 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
you forgot to say 'please' :)

GET OUT...
Permalink
| August 1, 2012, 7:14 pm
Quoting MCLegoboy !
GET OUT...

:'(
Permalink
| August 1, 2012, 7:17 pm
Quoting MCLegoboy !
Yer Crazi

please approve my comment
Permalink
| August 1, 2012, 7:17 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
:'(

I haven't seen a comment from him now. Whoops.
Permalink
| August 1, 2012, 7:18 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
please approve my comment

I'm pretty sure moderators have not lost the ability to approve their own comments yet, but okay.
Permalink
| August 1, 2012, 7:20 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
please approve my comment

Boy, you must have scr ewed up this time because I wouldn't have gotten anything you couldn't in this situation and since I don't have anything, it went straight to MOCpages Moderation.
Permalink
| August 1, 2012, 7:22 pm
Quoting MCLegoboy !
I haven't seen a comment from him now. Whoops.

lol, you gotta cut down on scaring people away :P
Permalink
| August 1, 2012, 7:24 pm
Quoting MCLegoboy !
I'm pretty sure moderators have not lost the ability to approve their own comments yet, but okay.

yeha, to some degree, I think... did you see my comment about America's Got Talent, or did I accidentally shut it :3
Permalink
| August 1, 2012, 7:25 pm
Quoting MCLegoboy !
Boy, you must have scr ewed up this time because I wouldn't have gotten anything you couldn't in this situation and since I don't have anything, it went straight to MOCpages Moderation.

crud :3

I don't think it was that bad at all!

wierd.
Permalink
| August 1, 2012, 7:26 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
yeha, to some degree, I think... did you see my comment about America's Got Talent, or did I accidentally shut it :3

Never saw a thing.
Permalink
| August 1, 2012, 7:26 pm
Quoting MCLegoboy !
Never saw a thing.

CRUD! :3
Permalink
| August 1, 2012, 7:27 pm
Hmmm... No one has commented on my newest moc...

And it's my sister's Self Moc...

I hope people like it, but oh well...

~12lego
Permalink
| August 1, 2012, 7:28 pm
brb in 10-15min
Permalink
| August 1, 2012, 7:29 pm
Quoting 12Lego Greendude
Hmmm... No one has commented on my newest moc...

And it's my sister's Self Moc...

I hope people like it, but oh well...

~12lego

I'll go comment :)
Permalink
| August 1, 2012, 7:31 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !

but the real question is, what were you doing with 5 bags of MB in the first place? >:)


Well, some of the LEGO I got for Christmas had a bunch mixed in and the others was just stuff I found in my collection. Have to go now, I'm being sneaky >:P
Permalink
| August 1, 2012, 7:32 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
CRUD! :3

You really do Fayle like a Boss.
Permalink
| August 1, 2012, 7:33 pm
Quoting Mister Lego ~

Well, some of the LEGO I got for Christmas had a bunch mixed in and the others was just stuff I found in my collection. Have to go now, I'm being sneaky >:P

riiiiight... I ain't gonna fall for that! >:)

being sneaky??? :P
Permalink
| August 1, 2012, 7:39 pm
Quoting MCLegoboy !
You really do Fayle like a Boss.

*sighs* thanks :3
Permalink
| August 1, 2012, 7:39 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !


being sneaky??? :P

My mom is gone and she said I shouldn't go on the computer :P

Bye!
Permalink
| August 1, 2012, 7:41 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
*sighs* thanks :3

You're Welcome!
Permalink
| August 1, 2012, 7:42 pm
Quoting MCLegoboy !
You're Welcome!

cheers >:(

lol
Permalink
| August 1, 2012, 7:43 pm
Quoting Mister Lego ~
My mom is gone and she said I shouldn't go on the computer :P

Bye!

lol, i do that, too :P
Permalink
| August 1, 2012, 7:44 pm
 Group admin 
Quoting Mister Lego ~
My mom is gone and she said I shouldn't go on the computer :P

Bye!

Got caught looking at smut huh?

Okay, I'm seriously just kidding, I go slap myself for posting this.
Permalink
| August 1, 2012, 7:45 pm
Quoting MCLegoboy !
Got caught looking at smut huh?

Okay, I'm seriously just kidding, I go slap myself for posting this.

lol

thanks for the chat- I gtg now- LUNCHTIME!!!
Permalink
| August 1, 2012, 7:50 pm
LEGO!


That is all for now.
Permalink
| August 1, 2012, 8:10 pm
Did anyone read the third post?! I don't want to repeat my self. Again.
Permalink
| August 1, 2012, 10:48 pm
Hey guys! What's up?
Permalink
| August 2, 2012, 10:04 am
Quoting The Timinater !
really?
we couldn't do any good ones... I was trying to use the puck rocker's mohawk :P


Haha. Yeah, I have two really cool designs. I could show you them if you wanted?
Permalink
| August 2, 2012, 2:41 pm
Quoting James Mckinnon
LEGO!


That is all for now.

LEGO? What is this LEGO you speak of? I thought the purpose of this sight was to display Megablocks creations?! :P
Permalink
| August 2, 2012, 2:59 pm
Quoting James Mckinnon
LEGO!


That is all for now.

but that is enough. :)
Permalink
| August 2, 2012, 3:32 pm
Quoting Samuel Ze MOCist
Did anyone read the third post?! I don't want to repeat my self. Again.

I read it :)
Permalink
| August 2, 2012, 3:32 pm
Quoting Commander Knox
Hey guys! What's up?

hello!

not much. had LOTS of FUN yesterday... Coaching 8yo and under after they'd been couped up all day is SO MUCH FUN! (sarcastic big grin and thumbs up)
Permalink
| August 2, 2012, 3:33 pm
Quoting Legofreak2444 ~

Haha. Yeah, I have two really cool designs. I could show you them if you wanted?

how?
Permalink
| August 2, 2012, 3:34 pm
Quoting Noah G
LEGO? What is this LEGO you speak of? I thought the purpose of this sight was to display Megablocks creations?! :P

you know, we ought to ban you for that >:(
Permalink
| August 2, 2012, 3:34 pm
Quoting The Timinater !
hello!

not much. had LOTS of FUN yesterday... Coaching 8yo and under after they'd been couped up all day is SO MUCH FUN! (sarcastic big grin and thumbs up)

I'm making some homemade reeses peanut butter bars... I'm gonna eat the whole Pan P:
Permalink
| August 2, 2012, 3:43 pm
you guys see that they're actually BANNING people in the TFOLPC after a suggestion I made abut having a convo to ban people!!! XD
Permalink
| August 2, 2012, 3:44 pm
Quoting Commander Knox
I'm making some homemade reeses peanut butter bars... I'm gonna eat the whole Pan P:

lol, enjoy :P

GRRRR! I GTG now!
bye!

breakfast time for me :P
Permalink
| August 2, 2012, 3:45 pm
Quoting The Timinater !
you know, we ought to ban you for that >:(

:O It was sarcasm! And it's not even one of the most annoying things in this group. Remember the "advertisements" in the advertisements thread?
Permalink
| August 2, 2012, 6:04 pm
Quoting The Timinater !
you guys see that they're actually BANNING people in the TFOLPC after a suggestion I made abut having a convo to ban people!!! XD

... X_X I have a b1tter H@tered for the TFOL Private club how dare you bring them up!
Permalink
| August 2, 2012, 6:38 pm
MOCpages is acting all weird! Is anyone else having problems....?
Permalink
| August 2, 2012, 6:40 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
you guys see that they're actually BANNING people in the TFOLPC after a suggestion I made abut having a convo to ban people!!! XD

Hence why we are so much better.
Permalink
| August 2, 2012, 7:20 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
MOCpages is acting all weird! Is anyone else having problems....?

Yes... -_-
Permalink
| August 2, 2012, 7:21 pm
Quoting Noah G
:O It was sarcasm! And it's not even one of the most annoying things in this group. Remember the "advertisements" in the advertisements thread?

so was my comment :P

and heck, do I remember :P
Permalink
| August 2, 2012, 8:57 pm
Quoting Commander Knox
... X_X I have a b1tter H@tered for the TFOL Private club how dare you bring them up!

lol :P
Permalink
| August 2, 2012, 8:57 pm
Quoting Commander Knox
MOCpages is acting all weird! Is anyone else having problems....?

me :D

oh, wait...

me >:(
Permalink
| August 2, 2012, 8:57 pm
Quoting MCLegoboy !
Hence why we are so much better.

agreed.
Permalink
| August 2, 2012, 8:57 pm
Quoting MCLegoboy !
Yes... -_-

same :'(
Permalink
| August 2, 2012, 8:58 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
MOCpages is acting all weird! Is anyone else having problems....?

Oh goodie, the activity bar is broken again >:1
Permalink
| August 2, 2012, 9:32 pm
Quoting Mister Lego ~
Oh goodie, the activity bar is broken again >:1

yep, its hard to talk in groups, etc >:1
Permalink
| August 2, 2012, 10:47 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
yep, its hard to talk in groups, etc >:1

Yep :1
Permalink
| August 2, 2012, 10:55 pm
Quoting The Timinater !
me :D

oh, wait...

me >:(

That's right you gotta get real mad! >:(
I'm going on strike! (LOL JK)
Permalink
| August 2, 2012, 11:28 pm
Quoting Mister Lego ~
Oh goodie, the activity bar is broken again >:1

So far we got
>:( Mister Lego
>:( Timinater
>:( CK (Me)
Permalink
| August 2, 2012, 11:30 pm
Knox! What's up dude? I got some new videos on YouTube 4 u to check out! :-)
So how's everyone?! And Ohai Tim it's been awhile I know..... Oh also, could u guys support me by passing out the word for my new Lego blog? Its: http://legos4you.wordpress.com Also I would recommend that u run a malware and virus scan..... I caught Malware few weeks ago..... And I just caught a virus on the homepage yesterday afternoon. I will contact Chris..... No need 4 u to. c:

Thanks!

May the Force be with you all!

Samuel ze MOCist
Permalink
| August 2, 2012, 11:57 pm
Quoting Mister Lego ~
Yep :1

you doing anything big soon?
Permalink
| August 3, 2012, 1:32 am
Quoting Commander Knox
That's right you gotta get real mad! >:(
I'm going on strike! (LOL JK)

yep! >:(
I fire you!
Permalink
| August 3, 2012, 1:32 am
Quoting Samuel Ze MOCist
Knox! What's up dude? I got some new videos on YouTube 4 u to check out! :-)
So how's everyone?! And Ohai Tim it's been awhile I know..... Oh also, could u guys support me by passing out the word for my new Lego blog? Its: http://legos4you.wordpress.com Also I would recommend that u run a malware and virus scan..... I caught Malware few weeks ago..... And I just caught a virus on the homepage yesterday afternoon. I will contact Chris..... No need 4 u to. c:

Thanks!

May the Force be with you all!

Samuel ze MOCist

hi Sam :)

nice blog- looks impressive!
Permalink
| August 3, 2012, 1:33 am
 Group admin 
Quoting Commander Knox
So far we got
>:( Mister Lego
>:( Timinater
>:( CK (Me)

Nice counting there buddy.
Permalink
| August 3, 2012, 5:45 am
 Group admin 
If you are at a computer using MOCpages and are using an Internet provider that uses tabs, (What doesn't nowadays?) just right click on the reply button, open it in a new tab, and then you don't have to keep clicking "go back a page" two or three times to get back to where you were. I've been doing this a long time now because then I get to fill up your activity lists (When they are working.) instantly.
Permalink
| August 3, 2012, 5:54 am
Quoting MCLegoboy !
Nice counting there buddy.

Thanks! I'm not the best at math so that was a big step for me... (:P JK)
Permalink
| August 3, 2012, 9:54 am
Quoting MCLegoboy !
If you are at a computer using MOCpages and are using an Internet provider that uses tabs, (What doesn't nowadays?) just right click on the reply button, open it in a new tab, and then you don't have to keep clicking "go back a page" two or three times to get back to where you were. I've been doing this a long time now because then I get to fill up your activity lists (When they are working.) instantly.

Yeah I do the same thing. What's cool is if you hold the control key and click a link, it opens it in a new tab. At least on my computer.
Permalink
| August 3, 2012, 10:09 am
 Group admin 
Quoting Commander Knox
Thanks! I'm not the best at math so that was a big step for me... (:P JK)

No, I mean, you snck. You completely ignored me in your list!
Permalink
| August 3, 2012, 12:30 pm
Quoting MCLegoboy !
No, I mean, you snck. You completely ignored me in your list!

>:( well excuse me! You only made this face -_- You didn't make A >:( face... Check your facts before blaming someone... Because the -_- face just looks like your tired and the >:( face looks like your angry. I just simply thought your face ment something else...
Permalink
| August 3, 2012, 1:29 pm
Quoting Samuel Ze MOCist
Knox! What's up dude? I got some new videos on YouTube 4 u to check out! :-)

Samuel ze MOCist

Hey um could you give a link?
Permalink
| August 3, 2012, 1:32 pm
Quoting The Timinater !
how?


I can post em on Brickshelf, or I could make some 'ghost pages'. ;)

I have one condition though...
Permalink
| August 3, 2012, 1:45 pm
Quoting The Timinater !
so was my comment :P

Not cool dude
Permalink
| August 3, 2012, 2:41 pm
Quoting MCLegoboy !
If you are at a computer using MOCpages and are using an Internet provider that uses tabs, (What doesn't nowadays?) just right click on the reply button, open it in a new tab, and then you don't have to keep clicking "go back a page" two or three times to get back to where you were. I've been doing this a long time now because then I get to fill up your activity lists (When they are working.) instantly.

you know the scrolling ring in the middle of the mouse- if you can click that, it should also work.
Permalink
| August 3, 2012, 2:45 pm
Quoting Commander Knox
Thanks! I'm not the best at math so that was a big step for me... (:P JK)

XD

that should be in the confessions convo! XD
Permalink
| August 3, 2012, 2:45 pm
Quoting Quad ?????
Yeah I do the same thing. What's cool is if you hold the control key and click a link, it opens it in a new tab. At least on my computer.

same!

you have windows?
Permalink
| August 3, 2012, 2:45 pm
Quoting MCLegoboy !
No, I mean, you snck. You completely ignored me in your list!

XD
ouch!
Permalink
| August 3, 2012, 2:46 pm
Quoting Legofreak2444 ~

I can post em on Brickshelf, or I could make some 'ghost pages'. ;)

I have one condition though...

do tell...
Permalink
| August 3, 2012, 2:46 pm
Quoting Noah G
Not cool dude

:P
Permalink
| August 3, 2012, 2:46 pm
So.....Was/Is anyone a fan of the TV show Zoids? If so, check this out. :3

http://www.mocpages.com/moc.php/335596

No, this comment isn't JUST for advertising.

How is everyone doing today, and what are YOU working on?
Permalink
| August 3, 2012, 2:49 pm
Quoting Kyle Peckham
So.....Was/Is anyone a fan of the TV show Zoids? If so, check this out. :3

http://www.mocpages.com/moc.php/335596

No, this comment isn't JUST for advertising.

How is everyone doing today, and what are YOU working on?

If that's not advertising, I'm a jumping heyena :P

But I am well, and working on a SM vid :)

Permalink
| August 3, 2012, 2:52 pm
Quoting The Timinater !
If that's not advertising, I'm a jumping heyena :P

But I am well, and working on a SM vid :)

Awesome! What is it about?
Permalink
| August 3, 2012, 2:53 pm
Quoting Kyle Peckham
So.....Was/Is anyone a fan of the TV show Zoids? If so, check this out. :3

http://www.mocpages.com/moc.php/335596

No, this comment isn't JUST for advertising.

How is everyone doing today, and what are YOU working on?

I am bored, and working on about 20 things at once before I suffer from builder's block again.
Permalink
| August 3, 2012, 2:54 pm
Quoting The Timinater !
:P

-_- o_0 0_0
Permalink
| August 3, 2012, 2:55 pm
Quoting Kyle Peckham
Awesome! What is it about?

Its a short Christian sermon style thing using LOTR, and Frodo in particular, for an example. :)
Permalink
| August 3, 2012, 2:56 pm
Quoting Noah G
I am bored, and working on about 20 things at once before I suffer from builder's block again.

lol
Permalink
| August 3, 2012, 2:57 pm
Quoting Noah G
I am bored, and working on about 20 things at once before I suffer from builder's block again.

Oh, I hate it when I start about 10 projects at once. I have a set of minifigures I need to decal, another minifig to finish sealing the decals and sell, a Bionicle that has been uncompleted for a few months, and some stuff for a group on Flickr.

Oh, I also need to dismantle another build.

Atleast I got more parts. Earlier this wek I found a Star Wars polybag TIE Fighter at my local Wal-Mart for $4. It's got a lot of great pieces, despite only 44 of them. On the upside, I am having fun swooshing it. :3
Permalink
| August 3, 2012, 2:57 pm
Quoting The Timinater !
lol

The saddest thing yet is I have a WIP that's been sitting there for months that I've barely touched.
Permalink
| August 3, 2012, 2:58 pm
Quoting Noah G
-_- o_0 0_0

':|
(raised eyebrow)
Permalink
| August 3, 2012, 2:58 pm
Quoting Kyle Peckham
I have a set of minifigures I need to decal, another minifig to finish sealing the decals and sell

DECALS!
I h@te impuristy :P
Permalink
| August 3, 2012, 2:59 pm
Quoting Noah G
The saddest thing yet is I have a WIP that's been sitting there for months that I've barely touched.

Alas! Alack!
now get it finished >:)

jk
Permalink
| August 3, 2012, 3:01 pm
Quoting Kyle Peckham
Oh, I hate it when I start about 10 projects at once. I have a set of minifigures I need to decal, another minifig to finish sealing the decals and sell, a Bionicle that has been uncompleted for a few months, and some stuff for a group on Flickr.

Oh, I also need to dismantle another build.

Atleast I got more parts. Earlier this wek I found a Star Wars polybag TIE Fighter at my local Wal-Mart for $4. It's got a lot of great pieces, despite only 44 of them. On the upside, I am having fun swooshing it. :3

Have fun! I'm just not a big fan of professional decals. Maybe it has something to do with the lack of owning a laser printer or photoshop?
Permalink
| August 3, 2012, 3:01 pm
Quoting The Timinater !
Alas! Alack!
now get it finished >:)

jk

I pretty much ran out of black. It was going to be this whole evil bridge with part of a wall thing, but I'm outta money at the moment.
Permalink
| August 3, 2012, 3:02 pm
Quoting Noah G
Have fun! I'm just not a big fan of professional decals. Maybe it has something to do with the lack of owning a laser printer or photoshop?

so you think impuristy is fine?

nice new Buddy icon, BTW :)
Permalink
| August 3, 2012, 3:03 pm
Quoting Noah G
I pretty much ran out of black. It was going to be this whole evil bridge with part of a wall thing, but I'm outta money at the moment.

stink... I H@TE running out of money and pieces :3
Permalink
| August 3, 2012, 3:04 pm
that was nice chatting, Noah, but I GTG now.

Bye!

brekky time :P
Permalink
| August 3, 2012, 3:15 pm
Quoting Noah G
Is it just me or is there only one person here?


Permalink
| August 3, 2012, 3:16 pm
Quoting The Timinater !
do tell...


You either have to build and post a Bionicle...or make that sign saying "GO TEAM GAIA". Technically you already owe the sign so...
Permalink
| August 3, 2012, 3:48 pm
And now for something completely different.
Permalink
| August 3, 2012, 4:44 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
>:( well excuse me! You only made this face -_- You didn't make A >:( face... Check your facts before blaming someone... Because the -_- face just looks like your tired and the >:( face looks like your angry. I just simply thought your face ment something else...

That is my irritated face. When I'm angry, I usually just type in all capital letters. BUt I did reply yes to your question which should have qualified for your list, which you never specified to be full of people that said they were mad, just agreeing that they were experiencing the same problem.
Permalink
| August 3, 2012, 4:55 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
you know the scrolling ring in the middle of the mouse- if you can click that, it should also work.

In AOL, it doesn't like to work, and with the tab thing, you never lose your place, it's almost like a bookmark while you go off elsewhere.
Permalink
| August 3, 2012, 4:57 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
XD

that should be in the confessions convo! XD

Yes, yes it should.
Permalink
| August 3, 2012, 4:59 pm
 Group admin 
Quoting Kyle Peckham
So.....Was/Is anyone a fan of the TV show Zoids? If so, check this out. :3

http://www.mocpages.com/moc.php/335596

No, this comment isn't JUST for advertising.

How is everyone doing today, and what are YOU working on?

You sneaky little rat! I'm doing just fine today. I took a nap which is not common for me to do so I now just feel tired and wobbly. It's a weird feeling, I'm not sure how to explain.

Permalink
| August 3, 2012, 5:01 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
DECALS!
I h@te impuristy :P

Throw him in the dungeon! We do have one of those, right? Even though I've been here in the group since its beginning and being both a Mod and an Admin, Mister Lego still hasn't shown me all the odds and ends of this place.
Permalink
| August 3, 2012, 5:07 pm
 Group admin 
Quoting The Timinater !
that was nice chatting, Noah, but I GTG now.

Bye!

brekky time :P

Man you guys are so weird in the southern hemisphere. Eating breakfast at 3 in the afternoon and all. Actually, that doesn't sound half bad, may I join you?
Permalink
| August 3, 2012, 5:09 pm
Quoting MCLegoboy !
You sneaky little rat! I'm doing just fine today. I took a nap which is not common for me to do so I now just feel tired and wobbly. It's a weird feeling, I'm not sure how to explain.

:3

Sometimes not sleeping can be the better thing to do, I never take naps, but when I do, I'm usually groggy. :P
Permalink
| August 3, 2012, 5:09 pm
 Group admin 
Quoting Kyle Peckham
:3

Sometimes not sleeping can be the better thing to do, I never take naps, but when I do, I'm usually groggy. :P

Yeah, I don't know how some people do it, because only a one hour nap can keep you awake all night! I hate that because my family is a very early waking one so I have to stop bulding at around eight at night, but then I guess once six in the morning rolls arround, all bets are off, I'm making noise!
Permalink
| August 3, 2012, 5:11 pm
Quoting MCLegoboy !
Yeah, I don't know how some people do it, because only a one hour nap can keep you awake all night! I hate that because my family is a very early waking one so I have to stop bulding at around eight at night, but then I guess once six in the morning rolls arround, all bets are off, I'm making noise!

Haha, I don't usually build until after Noon. But, I am a NightOwl, I will build until 2 A.M. if I'm really making headway.
Permalink
| August 3, 2012, 5:14 pm
 Group admin 
Quoting Kyle Peckham
Haha, I don't usually build until after Noon. But, I am a NightOwl, I will build until 2 A.M. if I'm really making headway.

Well, I've been known to build past "late enough" but that is after dumping out half the pieces. I just can't make noise for the most part.
Permalink
| August 3, 2012, 5:17 pm
Quoting MCLegoboy !
That is my irritated face. When I'm angry, I usually just type in all capital letters. BUt I did reply yes to your question which should have qualified for your list, which you never specified to be full of people that said they were mad, just agreeing that they were experiencing the same problem.

No I was making a list of people who were making >:( or >:1 Angry faces not people who were having the problem... So go back and make a >:( or >:1 face and I'll add you on...
Permalink
| August 3, 2012, 5:23 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
No I was making a list of people who were making >:( or >:1 Angry faces not people who were having the problem... So go back and make a >:( or >:1 face and I'll add you on...

:| Is not amused.
Permalink
| August 3, 2012, 5:26 pm
Quoting MCLegoboy !
I took a nap which is not common for me to do so I now just feel tired and wobbly. It's a weird feeling, I'm not sure how to explain.

Yeah that's how I feel after a nap to... (Only I feel lightheaded also)
Permalink
| August 3, 2012, 5:26 pm
Quoting MCLegoboy !
:| Is not amused.

Who is not amused? :P
:| <-- You mean Mr. Unamused Face?
Permalink
| August 3, 2012, 5:28 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
Who is not amused? :P
:| <-- You mean Mr. Unamused Face?

:) Is amused. Why would I want to make an angwy face when the problem is already fixed anyway?
Permalink
| August 3, 2012, 5:29 pm
All my original friends (besides MCLegoboy) Left MOCpages
Commander Gree (Gone)
Caleb S (Gone)
Seriously what happen to them?

Original just means I met them in the first year of being on the pages
Permalink
| August 3, 2012, 5:32 pm
Quoting MCLegoboy !
:) Is amused. Why would I want to make an angwy face when the problem is already fixed anyway?

That face wasn't angwy... How is the problem fixed?
Permalink
| August 3, 2012, 5:36 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
All my original friends (besides MCLegoboy) Left MOCpages
Commander Gree (Gone)
Caleb S (Gone)
Seriously what happen to them?

Original just means I met them in the first year of being on the pages

Most of the people I first met did nothing and then I found Mister Lego, and then everyone else for the most part. I'm glad I've made buddies with a lot of the active guys here in the group. Too bad Seth had his issue. I wonder what he's been up to.
Permalink
| August 3, 2012, 5:37 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
That face wasn't angwy... How is the problem fixed?

Well, the activity bar is working, and all comments function properly by going to the page you were replying to someone on instead of that HTML garb. I'd say the problem has been solved as of now.
Permalink
| August 3, 2012, 5:40 pm
Quoting MCLegoboy !
Too bad Seth had his issue. I wonder what he's been up to.

:,( dang I miss him... I just about to post something about him today but I didnt want to make everyone sad... *Swipe across my eye* Aww there's something in my eye
Permalink
| August 3, 2012, 5:41 pm
Quoting MCLegoboy !
Well, the activity bar is working, and all comments function properly by going to the page you were replying to someone on instead of that HTML garb. I'd say the problem has been solved as of now.

Cool I'll be right back I gotta watch some joker review the Endor Battle pack :P hey how did you get your YouTube to start working again?
Permalink
| August 3, 2012, 5:43 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
Cool I'll be right back I gotta watch some joker review the Endor Battle pack :P hey how did you get your YouTube to start working again?

Oh yeah, I found a button that said Hide my Homepage unless subscribed or something like that, and it was checked while I was editting my homepage. I was like, "WHAT?! I didn't do that." *Uncheck*
Permalink
| August 3, 2012, 6:15 pm
I

HATE

SORTING

>:(
Permalink
| August 3, 2012, 8:43 pm
Quoting MCLegoboy !
Oh yeah, I found a button that said Hide my Homepage unless subscribed or something like that, and it was checked while I was editting my homepage. I was like, "WHAT?! I didn't do that." *Uncheck*

Oh okay cool! Nice review...
Permalink
| August 3, 2012, 8:44 pm
 Group admin 
Hey guys.
Permalink
| August 3, 2012, 9:24 pm
Quoting Mister Lego ~
Hey guys.

Hey guy
Permalink
| August 3, 2012, 10:36 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
Hey guy

Hi. What's happening?
Permalink
| August 3, 2012, 10:37 pm
Quoting MCLegoboy !
Well, I've been known to build past "late enough" but that is after dumping out half the pieces. I just can't make noise for the most part.

The noise issue is a big problem for me at night while my family tries to sleep :P
Permalink
| August 3, 2012, 10:47 pm
Quoting Mister Lego ~
Hi. What's happening?

My hair itches but I can't shower untill I'm done uploading a video to YouTube...
Permalink
| August 3, 2012, 11:00 pm
Quoting daevster !

Hey I watched your bounty hunter animation it was awesome!
Permalink
| August 3, 2012, 11:01 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
Quoting daevster !

Hey I watched your bounty hunter animation it was awesome!

Yeah it was!
Permalink
| August 3, 2012, 11:03 pm
That moment when you upload a video and right away it has 1 view then you realize "Wait I just clicked on it" :P
Permalink
| August 3, 2012, 11:04 pm
Quoting Mister Lego ~
Yeah it was!

It was bounty hunter inception! Bounty hunter killing bounty hunters...
Permalink
| August 3, 2012, 11:05 pm
Quoting Commander Knox
Quoting daevster !

Hey I watched your bounty hunter animation it was awesome!

Thanks! Glad you liked it :)
Permalink
| August 3, 2012, 11:11 pm
I just got back from The Dark Knight Rises
Permalink
| August 3, 2012, 11:27 pm
 Group admin 
Quoting Noah G
I just got back from The Dark Knight Rises

Cool!
Permalink
| August 3, 2012, 11:40 pm
 Group admin 
Hey, I'm going on vacation tommarow and won't be back until about Tuesday. So stay out of trouble and be active while I'm gone :P

Bye!
Permalink
| August 4, 2012, 12:17 am
I'M BACK!!!!
Permalink
| August 4, 2012, 10:48 pm
Quoting Ian, the LEGO King (Inactive till Saturday)
I'M BACK!!!!

Oh, cool story bro :)
Permalink
| August 5, 2012, 5:18 am
Can I make a new thread about games? Please? Pretty please with 50 dollars on top?
Permalink
| August 5, 2012, 5:24 am
 Group admin 
Quoting Commander Knox
That moment when you upload a video and right away it has 1 view then you realize "Wait I just clicked on it" :P

FAIL
Permalink
| August 5, 2012, 6:35 am
 Group admin 
Quoting Stef Mos
Oh, cool story bro :)

Hey Stef! Nice troll.
Permalink
| August 5, 2012, 6:35 am
 Group admin 
Quoting Stef Mos
Can I make a new thread about games? Please? Pretty please with 50 dollars on top?

I wouldn't mind fifty dollars. What do you mean? Are you asking to create a topic where people make games and then could be made into other topics as real games? A Q&A for games, in short?
Permalink
| August 5, 2012, 6:37 am
Quoting MCLegoboy !
I wouldn't mind fifty dollars. What do you mean? Are you asking to create a topic where people make games and then could be made into other topics as real games? A Q&A for games, in short?

No just random chatter about video games! :)
Permalink
| August 5, 2012, 10:19 am
Quoting The Timinater !
hi Sam :)

nice blog- looks impressive!

Thanks Tim! :)
Permalink
| August 5, 2012, 10:31 am
Quoting Commander Knox
Hey um could you give a link?

yup! sure thing!

www.youtube.com/user/howtolegosforu
Permalink
| August 5, 2012, 10:34 am
Busy trolling r/pokemonconspiracies; back in a minute
Permalink
| August 5, 2012, 10:40 am
Off to camp! Seeya Sunday! ;D
Permalink
| August 5, 2012, 10:52 am
 Group admin 
Quoting Stef Mos
No just random chatter about video games! :)

You mean kind of like this:
http://mocpages.com/group_conversation.php?id=15578&topicid=71330
Permalink
| August 5, 2012, 12:01 pm
Quoting MCLegoboy !
FAIL

Hey come on now :P
Permalink
| August 5, 2012, 1:34 pm
Quoting MCLegoboy !

Well I watched Temple of doom and I still don't get your joke... :P oh well. Now I gotta see The Last Crusade...
Permalink
| August 5, 2012, 1:36 pm
Was MOCpages down for you guys yesterday to?
Permalink
| August 5, 2012, 1:37 pm
Quoting MCLegoboy !
You mean kind of like this:
http://mocpages.com/group_conversation.php?id=15578&topicid=71330

Yeah but not deserted. With that new topic smell.
Permalink
| August 5, 2012, 1:37 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
Hey come on now :P

Okay, fine...
Quoting Commander Knox
Well I watched Temple of doom and I still don't get your joke... :P oh well. Now I gotta see The Last Crusade...

Never mind, EPIC FAIL
Permalink
| August 5, 2012, 4:27 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
Was MOCpages down for you guys yesterday to?

Yes. Spammer(s) went crazy and had a blast with a bunch of people which in turn bogged the servers.
Permalink
| August 5, 2012, 4:29 pm
 Group admin 
Quoting Stef Mos
Yeah but not deserted. With that new topic smell.

Well, I guess as long as you call it Video Games 2 or something similar (Doubtful given your reputation, but it is worth an effort to try and reason.) I'll allow it.
Permalink
| August 5, 2012, 4:32 pm
Quoting MCLegoboy !
Never mind, EPIC FAIL

RAAAAGGGEEE!!! Com'on man...
Permalink
| August 5, 2012, 4:40 pm
 Group admin 
Quoting Commander Knox
RAAAAGGGEEE!!! Com'on man...

Do you remember what I said? It's not that hard to get so you must have fallen asleep during the movie or watched the wrong one.
Permalink
| August 5, 2012, 5:26 pm
 Group admin 
Time for another General Convo guys! The next one is 73, don't mess it up! First come first served. Once I see it is created, this convo will be locked.
Permalink
| August 5, 2012, 8:33 pm
Quoting MCLegoboy !
Time for another General Convo guys! The next one is 73, don't mess it up! First come first served. Once I see it is created, this convo will be locked.


BWAHAHAHAHA
Permalink
| August 5, 2012, 9:42 pm
Quoting MCLegoboy !
Well, I guess as long as you call it Video Games 2 or something similar (Doubtful given your reputation, but it is worth an effort to try and reason.) I'll allow it.

:> Ok, you can count on me giving it a normal name.
Permalink
| August 6, 2012, 4:27 am
Group moderators have locked this conversation.
Other topics
What if... Updated yesterday
Comic sign ups soon! Updated yesterday
Friendly Hacker? Updated yesterday
Random facts 6 Updated Monday
What happend to Nick 5 Updated Saturday
You-Tube Updated Thursday
Swat Wanky Bean Feet 2! Updated Thursday
student teen kid toy play lego child video game hobby blocks construction toy legos fun games



LEGO models my own creation MOCpages toys shop eXtreme TFOLs


You Your home page | LEGO creations | Favorite builders
Activity Activity | Comments | Creations
Explore Explore | Recent | Groups
MOCpages is an unofficial, fan-created website. LEGO® and the brick configuration are property of The LEGO Group, which does not sponsor, own, or endorse this site.
©2002-2014 Sean Kenney Design Inc | Privacy policy | Terms of use