MOCpages : Share your LEGO® creations
LEGO models my own creation MOCpages toys shop spartan VS elite:EPISODE 4 of season 2Halo
Welcome to the world's greatest LEGO fan community!
Explore cool creations, share your own, and have lots of fun together.  ~  It's all free!
spartan VS elite:EPISODE 4 of season 2
Fizzy-soooo....where do you think he went? Danny-hm i don't know...
About this creation

Danny-hey um.....am i really fat?
Fizzy-uuuuh.............



*!CRASH!* Zer0-WHY IS IT ALWAYS ME?!?!




Zer0-O man that hurt......I GOTTA HAVE THAT GRAVITYHAMMER! wait a second? what the....




Zer0-FIREBOMBS? NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!




Danny-Um hey you seeing that too?
Fizzy-Yes......
Elite-HAHAHA HELLO FILTHY HUMANS!!!!!I LIKE YOUR WEAPON YOU GAVE ME!
Danny-hey is that?......



Zer0-hey guys need some help?




To be continued in episode 5 of season 2


sorry about how long this one took,i started school a few days ago and because of that lego building has been kinda slow.

Don't forget to comment and tell me watch think.



Comments

 I like it 
  September 16, 2009
with this series you've inspired me to get some spartans over the internet, and thanks for that return comment, i was really glad that i helped
 I like it 
  September 14, 2009
dude i've got to say, thsi concept you've come up with, its ingeious, so simple, so great, and you've done it awesomely, you are an inspiration to me with this series, well done
  September 14, 2009
Quoting Sparta*Zer0* . ha thats wierd i just checked it out!
Weird... Hmm. I guess you have better timing than me. Lol.
 I made it 
  September 14, 2009
Quoting Lite . My first episode of my comic is up. Check it out: http://mocpages.com/moc.php/152544
ha thats wierd i just checked it out!
  September 14, 2009
My first episode of my comic is up. Check it out: http://mocpages.com/moc.php/152544
 I made it 
  September 13, 2009
Quoting Spartan-1207 (Lite Disturbed) I GOT IT! I'm gonna take pics right away! Then upload it.
can't wait to see it.
  September 13, 2009
I GOT IT! I'm gonna take pics right away! Then upload it.
 I made it 
  September 13, 2009
Quoting Spartan-1207 (Lite Disturbed)
Quoting Spartan*Zer0* . http://www.mocpages.com/moc.php/146068 this an elite my very talented friend made.
Have anything less complicated?
well i'll have to brain-storm.....
  September 13, 2009
Okay. I'll let you know if I come up with anything... if I do before ya.
  September 13, 2009
Quoting Spartan*Zer0* . http://www.mocpages.com/moc.php/146068 this an elite my very talented friend made.
Have anything less complicated?
 I made it 
  September 13, 2009
http://www.mocpages.com/moc.php/146068 this an elite my very talented friend made.
 I made it 
  September 13, 2009
Quoting Spartan-1207 (Lite Disturbed)
Quoting Spartan*Zer0* . yeah,its sad.
I know. Hey. Do you know a way to make an Elite's arms without droid torsos (I don't have any) or the arms used on my brute?
i think so.i'll give you the link....
  September 13, 2009
Quoting Spartan*Zer0* . yeah,its sad.
I know. Hey. Do you know a way to make an Elite's arms without droid torsos (I don't have any) or the arms used on my brute?
 I made it 
  September 13, 2009
Quoting Spartan-1207 (Lite Disturbed)
Quoting Spartan*Zer0* . O that is close.....well if the main character is a brute you could call it something like..."the brute diaries" if its a spartan,something like....."Lost Spartan"
I think I'll do the lost spartan. I also just figured out that Sgt. Johnson dies in the last level of HALO 3.
yeah,its sad.
  September 13, 2009
Quoting Spartan*Zer0* . O that is close.....well if the main character is a brute you could call it something like..."the brute diaries" if its a spartan,something like....."Lost Spartan"
I think I'll do the lost spartan. I also just figured out that Sgt. Johnson dies in the last level of HALO 3.
 I made it 
  September 11, 2009
Quoting Spartan-1207 (Lite Disturbed)
Quoting Spartan*Zer0* sure!
Thanks man! I might post my Brute today. He's gonna have your spiker design and a Brute shot. Custom made. It's gonna be in my series. Inspired by you. But the name is to close to Spartan Vs. Elite. It was gonna be Brute Vs. Spartan but then I though "Nah. To close to Zer0's." So any ideas?
O that is close.....well if the main character is a brute you could call it something like..."the brute diaries" if its a spartan,something like....."Lost Spartan"
  September 11, 2009
Quoting Spartan*Zer0* sure!
Thanks man! I might post my Brute today. He's gonna have your spiker design and a Brute shot. Custom made. It's gonna be in my series. Inspired by you. But the name is to close to Spartan Vs. Elite. It was gonna be Brute Vs. Spartan but then I though "Nah. To close to Zer0's." So any ideas?
 I made it 
  September 11, 2009
Quoting Spartan-1207 (Lite Disturbed) I LOVE the Spiker design. Mind if I use it? I'll give you 120% credit.
sure!
 I like it 
  September 11, 2009
I LOVE the Spiker design. Mind if I use it? I'll give you 120% credit.
 I like it 
  September 11, 2009
Great job that one brute spiker looks awesome nice episode 5/5!
  September 10, 2009
I made that FireBomb.
 I made it 
  September 10, 2009
yeah just like fizzy said but remember if you get the helmet the visor is not included,you have to buy that seperet.
 I like it 
  September 10, 2009
There at brickforge.com, listed under space marine helmet
 I like it 
  September 10, 2009
where did u get those spartan helmets?
 I like it 
  September 10, 2009
lol
 I like it 
  September 9, 2009
A couple of my ideas, eh? :D Awesome, can't wait to see them. You know, you should make a group/chat about this or something, these conversations seem to go on forever!
  September 9, 2009
Gold plz. Nksa 'Renusee(aka Jack): Thanks Ner Vod, 4 making me in it.
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Fizzy Poppers Wait, will I be in your comics when the season ends? (considering all this talk about another contest and a spin-off series)
yep your in it,and lets just say i'm going to use a couple of your ideas.....
 I like it 
  September 9, 2009
Wait, will I be in your comics when the season ends? (considering all this talk about another contest and a spin-off series)
  September 9, 2009
awww i s*u*ck at halo stuff, but i can try
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Republic Commando Typhoid lol. can i be in this thing, or will there be a contest..
there will be a contest.
  September 9, 2009
lol. can i be in this thing, or will there be a contest..
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Republic Commando Typhoid Typh here... FUNNY AS A BUNNNY IN A JAR OF HONEY WITH A NOSE THAT IS RUNNY!! W00T!
WOOOOOT!
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Spartan Crusader Matt Shack Nksa 'Renusee(aka Jack)'s Colors?
sure,i can make it yellow or gold which ever you prefer.
  September 9, 2009
Nksa 'Renusee(aka Jack)'s Colors?
  September 9, 2009
Typh here... FUNNY AS A BUNNNY IN A JAR OF HONEY WITH A NOSE THAT IS RUNNY!! W00T!
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Spartan Crusader Matt Shack y can't u buy more Spartans, and sure, then I becaume a Spartan(my desine)
i'm out of cash,so you want to be an elite?you'll have cool colors ;)
  September 9, 2009
Quoting Spartan*Zer0* sorry i really am,Matt has been asking for a very long time,i'm most likely going to hold a contest for the other one.you can enter it if you wish but just to make this clear this won't be happening till this season is over.
It's ok. I don't realy win at competitions though. So don't count on it.
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Spartan-1207 (Lite Disturbed) Oh Oh Oh! May I be in it? I don't have to though. I already have my own problems right now.
sorry i really am,Matt has been asking for a very long time,i'm most likely going to hold a contest for the other one.you can enter it if you wish but just to make this clear this won't be happening till this season is over.
 I like it 
  September 9, 2009
y can't u buy more Spartans, and sure, then I becaume a Spartan(my desine)
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Spartan Crusader Matt Shack the Elite or Spartan?
well i can't buy any more spartans,so you'll have to be an elite,but don't worry in the series the spartans and elites are friends.
  September 9, 2009
the Elite or Spartan?
  September 9, 2009
Oh Oh Oh! May I be in it? I don't have to though. I already have my own problems right now.
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Spartan Crusader Matt Shack Can u make a Epsode when me and Nksa 'Renusee(aka Jack) help u guys out plz??
hey don't worry i'm taking a break after this season,i've decided to make a little mini spartan VS elite series called"Spartan VS Elite REDISCOVERED"its gonna have 2 more elites in it,you can be one of them.
 I like it 
  September 9, 2009
Can u make a Epsode when me and Nksa 'Renusee(aka Jack) help u guys out plz??
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Fizzy Poppers okay, well, I love it! Good as always, and those creative cliff-hangers keep my eyes glued to the computer screen. Good work, and do I see a new brute spiker? ;) Anyway, have you seen the Mongoose I recently posted?
i just commented on it and yeah while i was making a mech i stumbled upon my long lost silver spike thus completing my perfect spiker!
  September 9, 2009
okay, well, I love it! Good as always, and those creative cliff-hangers keep my eyes glued to the computer screen. Good work, and do I see a new brute spiker? ;) Anyway, have you seen the Mongoose I recently posted?
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Tom R. I thought *Sniffle* Our tag *Sniffle* was coming *Sniffle* next....
hey come on as soon as i can make a pokemon worthy of our tag then we'll do it.i'm just trying to make one.....
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Spartan Crusader Matt Shack Sweet, Can I use that Fire Bomb Idea, I will give u credit?
sure!
 I like it 
  September 9, 2009
Sweet, Can I use that Fire Bomb Idea, I will give u credit?
 I like it 
  September 9, 2009
The bit with firebombs made me laugh XD Excellent job.
 I like it 
  September 9, 2009
Nice! I'll comment again to talk more, but I gotta go to the dentist :(
 I like it 
  September 9, 2009
mustard ketchup and mayo!!;)
 I like it 
  September 9, 2009
Cool! I'm getting a Green, Yellow, and Orange Spartan for my B-day. Hopefully. But I probably will. If I don't, I'll just buy 'em myself.
 I like it 
  September 9, 2009
Cool. Can you make the next one longer though?
 I like it 
  September 9, 2009
sweet can't wait for the next episode!
 I like it 
  September 9, 2009
cool..
 I like it 
  September 9, 2009
sweet. =D
 I made it 
  September 9, 2009
Quoting Cody G ooh, not bad. I sense a battle coming up.
your right about a battle.
 I like it 
  September 9, 2009
ooh, not bad. I sense a battle coming up.
 I like it 
  September 9, 2009
LOL!
 I like it 
  September 9, 2009
Lol, that's funny.
 
By _ Raptor _
Add to my favorite builders

29
people like this. See who.

2,125 visitors
62 comments
Added September 9, 2009
 


LEGO models my own creation MOCpages toys shop spartan VS elite:EPISODE 4 of season 2Halo


You Your home page | LEGO creations | Favorite builders
Activity Activity | Comments | Creations
Explore Explore | Recent | Groups
MOCpages is an unofficial, fan-created website. LEGO® and the brick configuration are property of The LEGO Group, which does not sponsor, own, or endorse this site.
©2002-2014 Sean Kenney Design Inc | Privacy policy | Terms of use