MOCpages : Share your LEGO® creations
LEGO models my own creation MOCpages toys shop Jimmy the Alien
Welcome to the world's greatest LEGO fan community!
Explore cool creations, share your own, and have lots of fun together.  ~  It's all free!
Jimmy the Alien
Since Flare has a sidekick, why cant I?
About this creation

Flare: So this is your pet?
Clay: Yep. Jimmy the alien.


Flare: It's just standing there.
Clay: That's because it's made of plastic, moron.

Fourth *inaudible mumbing* commentary:
Well, Jimmy the Alien is my third current sig-fig. Feel feel to abuse her. Yes, it's a her.



Comments

 I like it 
  September 26, 2010
It's a girl!Could you invite me to Klay talk. please?
 I made it 
  September 20, 2010
Quoting Commander Static Klay you didn't make DARX by yourself
Yeah, Frennd and I made it.
  September 20, 2010
Klay you didn't make DARX by yourself
 I like it 
  August 29, 2010
cool, ill join and make peace among all the drama
 I made it 
  August 29, 2010
Quoting Matt Pondiscio ah, okay... drama could be fun at times, but really crazy too.
Here's a link: http://www.mocpages.com/group.php/10480
 I like it 
  August 29, 2010
ah, okay... drama could be fun at times, but really crazy too.
 I made it 
  August 29, 2010
Quoting Matt Pondiscio haha good job. and btw, whuts DARX? I just wondering
A fun group I made that is really dramatic now. :/
 I like it 
  August 29, 2010
haha good job. and btw, whuts DARX? I just wondering
  August 29, 2010
HER?
 I like it 
  August 29, 2010
Klay. Why am I banned from DARX? I didn't do anything
  August 28, 2010
Lol, and are you done with the moc?
 I made it 
  August 28, 2010
Quoting Anchovy . It's a girl? I'll make sure I tell the men not to slap her. They slap EVERYONE!
That makes no sense! You're like me, now!
 I like it 
  August 28, 2010
It's a girl? I'll make sure I tell the men not to slap her. They slap EVERYONE!
 
By Clay  
Add to my favorite builders

9
people like this. See who.

820 visitors
13 comments
Added August 28, 2010
 


LEGO models my own creation MOCpages toys shop Jimmy the Alien


You Your home page | LEGO creations | Favorite builders
Activity Activity | Comments | Creations
Explore Explore | Recent | Groups
MOCpages is an unofficial, fan-created website. LEGO® and the brick configuration are property of The LEGO Group, which does not sponsor, own, or endorse this site.
©2002-2014 Sean Kenney Design Inc | Privacy policy | Terms of use