MOCpages : Share your LEGO® creations
LEGO models my own creation MOCpages toys shop Skakdi Head ModsBionicle
Welcome to the world's greatest LEGO fan community!
Explore cool creations, share your own, and have lots of fun together.  ~  It's all free!
Skakdi Head Mods
Glasses and a Femme. :3
About this creation


Le Skakdi with Glasses



Le Femme Skakdi Head






Comments

 I made it 
  March 24, 2012
Quoting Lord Vortus (Overlord Squid) Great Job! Where did you get the gold skakdi head (is it a mod?)
nope, Irnakk. :'D
  March 5, 2012
Hello I came back to tell you that you have inspired me to build Skakdi and I wanted to show you one I just made: http://www.mocpages.com/moc.php/312742 Please tell me what you think of him! I am also adding you to my favorites! Thank you for inspiring me!
 I like it 
  March 3, 2012
Great Job! Where did you get the gold skakdi head (is it a mod?)
 I like it 
  September 21, 2011
I like the guy with the glasses! Please stay active in eXtreme TFOL's and have fun!
 I made it 
  September 17, 2011
Quoting Steve The Squid What's the second one? It doesn't look custom to me...
look at the chin, and compare it with the original head. :'D
  September 17, 2011
What's the second one? It doesn't look custom to me...
Cyan King
 I like it 
Toa Oblivious ,Master of Earth
  September 8, 2011
Nerds Are AWESOMELY EPIC!!!!!
  September 7, 2011
nah man just a guy who pays attention
 I like it 
  September 7, 2011
NERD!
Cyan King
 I like it 
Peter Crasher the Powerlord
  September 6, 2011
Hehe, nerdy Skakdi :3
 I made it 
  September 6, 2011
Quoting Peter Crasher the Powerlord Hehe, nerdy Skakdi :3
boi, get on skype
 I made it 
  September 6, 2011
Quoting Devon P HAHAHA Urkel was posted finally
Yus. :3 you tyler from DA?
 I made it 
  September 6, 2011
Quoting Master Shifu Leo J Hilarious!
Thanks man. :3
 I made it 
  September 6, 2011
Quoting Denarius Cedar Nice haha, the first one looks like spongebob
LOL
 I made it 
  September 6, 2011
Quoting Daniel Boone LOL! the glasses are funny
yaman, i knew they'd be amusing. :3
 I made it 
  September 6, 2011
Quoting Overlord Galaxus (Instant Noodles) Haha. The glasses are funny!
Lol, thanks. :3
  September 6, 2011
HAHAHA Urkel was posted finally
 I like it 
  September 6, 2011
Hilarious!
 I like it 
  September 6, 2011
Nice haha, the first one looks like spongebob
 I like it 
  September 6, 2011
LOL! the glasses are funny
 I like it 
  September 6, 2011
Haha. The glasses are funny!
 
By Cyan King
Add to my favorite builders

10
people like this. See who.

1,917 visitors
21 comments
Added September 5, 2011
 


LEGO models my own creation MOCpages toys shop Skakdi Head ModsBionicle


You Your home page | LEGO creations | Favorite builders
Activity Activity | Comments | Creations
Explore Explore | Recent | Groups
MOCpages is an unofficial, fan-created website. LEGO® and the brick configuration are property of The LEGO Group, which does not sponsor, own, or endorse this site.
©2002-2014 Sean Kenney Design Inc | Privacy policy | Terms of use