MOCpages : Share your LEGO® creations
LEGO models my own creation MOCpages toys shop Halo Black Spartan II and the ArbiterHalo
Welcome to the world's greatest LEGO fan community!
Explore cool creations, share your own, and have lots of fun together.  ~  It's all free!
Halo Black Spartan II and the Arbiter
Brick built and totally pose able and in scale!!! Lol... I built right after I saw Killernoob's. So credit to killernoob and also credit to Scorp for the general design on the Arbiter.
About this creation


Close up at the Spartan II.

Showing that its body can also turn.

Close up at the Arbiter.

Comparing with a marine.

On top is the battle rifle and on the bottom is the covenant carbine PLEASE WRITE A REVIEW!!!




Comments

 I like it 
  November 5, 2010
that carbine looks awesome so does the spartan and arbiter:D
 I like it 
  August 14, 2010
OMG that is THE BEST ive seen evar no ofens scorp but ya gotta admit thats awsome. Now if i only had the pieces!!!!!
The Roflcopter
 I like it 
Nano Hdz
  July 2, 2010
this is soo pro
  January 13, 2010
AWESOME!!!!!very simple,too![as a comment]
 I like it 
  January 9, 2010
This is the best!
 I like it 
  January 29, 2009
OMFG! that's amazing! Can I use this design later? :D
 I like it 
  November 15, 2008
The spartan could use some work. The arbiter is amazing. can u post directions?
 I like it 
  June 10, 2008
Amazing!!!!! That is way better than chopping up a LEGO vent and placing it in the middle of a normal minifig. Awsome guns.
 I like it 
  June 8, 2008
great use of pieces for the spartans body!!! A++
 I like it 
  May 27, 2008
Really cool! say, do u want to be ally's please respond on my alliance page
 I like it 
  April 24, 2008
omg real nice i think ill have to upgrade mine!! once again really cool check out mine !!
 I like it 
  March 25, 2008
Thats totally rad doode.But I don't like the spartans body,and the Arbiters head dosn't have any eyes.But I totally cool.
 I like it 
  March 7, 2008
Good work, Arbiter's head may need some work though. Good though.
The Roflcopter
 I like it 
DeShane Beaulieu
  January 20, 2008
awsome!!, i tryed makin 1 it wasnt as good as yers.
 I like it 
  December 11, 2007
this is great and all i like the arbiter but the brick spartan is just kinda un-nessisary just make a cheif with cla for helmet and grenn every thing else i mean it looks way way better but look a (max sterlings0 master cheif you'll see what i mean.
 I like it 
  December 4, 2007
Awsome i like how u made a non fig MC! the body head and arms are great, the only thing i would change/improve are the legs. ther a little to small, and he needs feet. other than that its a totally awsome MOC. P.S. PLZ review some of my MOCs!
 I like it 
  December 2, 2007
Good job man! You and killern00b have just started an original and fresh Halo theme! (wow,an original Halo creation!) This spartan isn't perfect, and by itself dosen't get 5 smileys. But doing something new with Halo is 5-smiley worthy! I have to admit though, I tried to do this before! I just didn't have enough danged pieces...:D BryTri4ce rate my stuff plz plz plz
 I like it 
  December 2, 2007
Looks pretty good, and thanks for the credit. Don't you love how pose able it is? Its awesome.
 I like it 
  December 2, 2007
the arbitor body and legs is pretty much saber scorps...
 I like it 
  December 2, 2007
Very nice, I like the arbiter the best.
 I like it 
  December 2, 2007
AWESOME!! way better idea than trying to make a normal fig taller
 
By The Roflcopter
Add to my favorite builders

44
people like this. See who.

12,576 visitors
21 comments
Added December 2, 2007
 


LEGO models my own creation MOCpages toys shop Halo Black Spartan II and the ArbiterHalo


You Your home page | LEGO creations | Favorite builders
Activity Activity | Comments | Creations
Explore Explore | Recent | Groups
MOCpages is an unofficial, fan-created website. LEGO® and the brick configuration are property of The LEGO Group, which does not sponsor, own, or endorse this site.
©2002-2014 Sean Kenney Design Inc | Privacy policy | Terms of use